LAIKRAŠTIS » 2012 METAI » NR. 07 » REDAKCIJOS SKILTIS

Vasario intensyvas

2012-02-16
Zitos Šliogerienės nuotr.
Zitos Šliogerienės nuotr.

„Vasaris nebus amžinai“, – smagiai dainuoja talentingoji Alina Orlova. Ir tikrai – vasaris, koks jis bebūtų, praeis kaip ir visi kiti mėnesiai.

O su vaikais dirbantiems žmonėms vasaris yra intensyvus.

Reikia kažką organizuoti šv. Valentinui paminėti, nes jaunimas nori švęsti įsimylėjėlių dieną. Visi – net darželinukai. Tokį smagų visuotinį pamišimą prekybininkams ir pramogų verslo žmonėms pavyko sukelti. Tenka pripažinti, kad jie labiau stengiasi nei iš biudžeto išlaikomi dėdės. Šie Vasario 16-ąją – Lietuvos valstybės atkūrimo dieną – sugeba tik iškilmingą posėdį ar kokį koncertą suorganizuoti. Ir tai iš mokesčių mokėtojų pinigų.

Didžiausią auditoriją turinčiais organizatoriais tampa mokytojai. Sunku jiems kiekvienais metais kažką naujo sugalvoti, bet, žiū, viena kita visai nauja idėja ima ir sužimba būtent mokyklose. O kartais net išsiveržia iš mokyklos ribų. Taip, pavyzdžiui, nutiko Anykščių Antano Vienuolio gimnazijos bendruomenės nariams sumanius pasiūti ilgiausią Lietuvos vėliavą – ji oriai nubangavo per visą sostinės Gedimino prospektą.

Tokie darbai, renginiai, be jokios abejonės, užsifiksuoja dalyvių ir ne tik jų atmintyje. O atmintis susijusi su emocijomis. Emocijos yra tie siūliukai, kurie istoriją ir dabartį, teoriją ir praktiką, visuomenišką ir asmenišką supina į gyvą audinį.

Londono oro uoste mačiau graudžią sceną. Gal koks dešimtmetis, įsikniaubęs į pagyvenusios moters (tikriausiai močiutės) rankovę kimiu balsu kartojo: „Pasiimk mane į Lietuvą. Noriu namo. Namo noriu…“

Visas vyriausiosios redaktorės Elenos TERVIDYTĖS straipsnis – „Dialoge“.

Komentarai

  1. na, taip,

    reikėjo parinkti streikui kitą dieną. Ir nustatyti visiems vieną streiko laiką, t. y. pirmą ir antrą pamoką. Visiems būtų gerai ir efektas didesnis.

  2. ak

    Tas poros valandų streikas tiesiog parodys kiek mokytojų ir mokyklų pasiryžo streikuoti. Į jį ŠMM nei dėmesio nekreips. Tik į jo masiškumą. Na o mokytojai gali taproga išgerti kavos susitvarkyti kokį popierėlį. Be to svarbu kad juos palaikytų mokinių tėvai ir mokiniai. O dėl tų valandų – ne taip ir svarbu. Rimtos derybos pirmojo streiko metu prasidėjo tik rimtai pasiryžus streikuoti neterminuotai. Dabar ŠMM ir LR valdžia dės visas pastangas tų streikuojančių skaičių sumažinti…

  3. wow

    įsivaizduoju…. klasėje sėdi mokytojas, tyli, vaikai eina galvom… su tuo įspėjamuoju streiku mokyklose yra ne taip paprasta – juk jei duosi vaikams darbo, jau nebūsi streikuojantis (o būti savo darbo vietoje privaloma). O jei streikuoti norintis neturi pirmų dviejų pamokų?

  4. ak

    nesijaudink bičiuli – praėjusio streiko metu mokiniai ir jų tėvai buvo perspėti, kad vyksta streikas ir mokiniai gali atvykti tada ir tada. Bent jau Telšiuose visi tėvai ir mokiniai tą streiką palaikė. Taigi, gasdink gilaus kaimo bobules, mielas valdininkėli…

    • :)

      Iš to streiko yra tik vienas geras dalykas – kad vargšas bedarbis nieko nenusitveriantis ak’as (Antanas Kakanauskas) turi kuo užsiimti. Kaip jis man dialoge atsibodo…

  5. wow

    buvo ir pas mus tada streikas, bet ne įspėjamasis.. ir vaikai tikrai sėdėjo namuose

  6. Kapšas > :) 16:09

    Tai kodėl skaitot to nusibodėlio ak komentarus? Praleiskit anuos…

  7. wow

    :D tai ne mano buvo komentaras – aš paskaitau visus, nes tik taip galima susidaryt nuomonę apie pedagogų tikrąją kultūrą ir mąstymo ypatumus

  8. ---> wow

    Jūs manot, kad čia rašo tik mokytojai? Nebūkit naivus. Aš, pvz., ne mokytojas, o kai kada parašau.

  9. ak

    įsivaizduokit, kad aš futbolo sirgalius. Sergu už savo mėgiamą komandą – ne už Jesiną ar Jurgelevičių, bet už Žemaitijos mokytojus ir šiek tiek priverčiu kai kuriuos žmonelius pagalvoti. Beje ką kalbu šiek tiek žinau – ir profsąjungos pirmininku kažkada buvau ir darbo teisės kursus neseniai baigiau. Esu aktyvus bedarbis.

  10. j

    Kažkoks briedas, o ne straipsnis. Kaip ir apie viską, kaip ir apie nieką. Matau, kad mokytojams temų jau ir neliko. Visi, skant, pasiekėm tobulumo viršūnę, dabar galėsim pailsėti ar ne taip.
    Tą “ak” su savo komentarais tai tikrai jau reikia bluokuoti, nusbodo juodai, žinovas visoms temoms atsirado. Klausyk, tai gal gali kokį straipsnioką mestelti, paskaitytume visi, komentaruose padūrintume. OK?

  11. Paulius

    Gerbiamieji, prima – su švente. Secant – turiu pagrindo (šioks toks įdirbis analizuojant tekstus) manyti, kad čia ne vienas žmogus rašo dažnai tik slėpdamasis po keliais vardais. Tad ak elgiasi garbingiau:)

  12. Pauliui

    Tik dabar, po “analizų”, pastebėjot? Tarkime, kad kažkas nustatys, kad Jonaitis yra tas pats Petraitis irgi Povilaitis ar koks nors “profsąjungietis”. Kas nuo to pasikeis?

  13. Paulius

    As tikiu, kad gerejimmas galimas tik konkreciam zmogui keiciantis.

  14. Povilas > Pauliui

    Visada maniau ir manysiu, kad svarbiausia komentaruose – vienas kito nežeminti ir neįžeidinėti. Bet taip niekada nebus: yra žmonių, kurie, užlindę už “širmos”, jaučiasi geriau kai ką nors paniekina. Tai daro nebūtinai mokytojai, nors dauguma komentarų – tikrai jų. Jei skaitinėjot ir ankstesnių metų komentarus, gal pastebėjot, kad dabar viskas daug šviesiau čia…

  15. Radęs

    Radau keistą posakį: “Diskusija su velniu ugdo žmogų, o diskusija su Dievu moko diplomatijos”. Gal čia mums visiems tinka?

    • Margarita

      Kuris čia velnias, o kuris dievas? Ir ko labiau, ponas, norite? Ar ugdytis, ar prisitaikyti, konformuotis?

  16. Paskaitykite

    A.Anskaitis. Krepšelizacija pagal Miką
    Antanas Anskaitis,
    http://www.DELFI.lt
    2012 m. vasario 17 d. 10:46

  17. nestreikuoju

    tegu tie streikuotojai savo mokyklos internetiniame puslapyje nurodo konkrečiai kiekvienas savo atlyginimą, kiek valandų dirba per savaitę ir kiek dienų per metus atostogauja. dar lai nepamiršta pridėti ir mokinių atostogų, kai bimbalą muša ir dejuoja, kad mažai uždirba. gal tėvai tegu palygina savo atlyginimą su mokytojų.

  18. ak

    ponas nestreikuotojau, o gal jus sutiktumete dirbti mano ukyje visai nemokamai? Man labai tokiu darbininku reikia. Maistui uzsidirbtumet pas kaimyna savaitgaliais.

  19. Profsajungietis

    Nevarynėkit čia įžeidinėjančių mokytojus kalbų, nes mes streikuosim ir kovosim už savo teises.

  20. žodžio laisvė

    Pažiūrėkite kokį scenarijų mums yra numatęs p. Giedrius Kazakevičius: http://www.smm.lt/strategija/docs/Scenariju%20konkurso%20renginys_2011%2012%2023_PROGRAMA.pdf

  21. Margarita

    Siūlau ak’ui padaryti visų labui gerą darbą: parinkti patikimos medžiagos apie mokytojų socialinę padėtį bei jų padėtį mokykloje (pamokų skaičius, apmokamų valandų skaičius ir pan) kitose šalyse bei profsąjungų veiklą kitur. Tiesiog neturime laiko ieškoti, nors, garantuoju, internete ir lietuviškai, ir rusiškai, ir angliškai yra. Reikalingas laikas :)…

  22. ak

    aš jau kelis kartus siūliau pasižiūrėti filmą apie JAV mokyklų profsąjungą. jis vadinasi “Vaiting for supermen” – nes ten mokytojos irgi laukė supermenų kurie jas gintų. Tiesa tai buvo XX a. pradžioje. Dabar JAV mokytojai yra didžiulė jėga. Jie savo problemas aptaria, su prezidentu. Kandidatai į prezidentus stengiasi pelnyti mokytojų profsąjungos palankumą ir t.t. Šiuo metu JAV mokytojai net išmoko piktnaudžiauti tuo savo galingumu… Vokietijoje, UK, Prancūzijoje mokytojų profsąjungos labai galingos ir įtakingos. Ir JAV, UK, Vokietijoje, Prancūzijoje niekas negina mokytojų kurie nepriklauso profsąjungoms. Todėl ten praktiškai visi mokytojai, kaip beje ir kitų šalių darbuotojai buriasi į profsąjungas. Na yra apribojimų, pvz. Vokietijoje mokytojų profsąjungos nariu gali būti tik vokietis. Beje pasidomėkite patys – “Dialogo” komentarų žaidime dalyvauja koks tuzinas mokytojų ir ŠMM valdininkai. Dėl tiek medžiagos ieškotis neverta.

  23. Radęs >>> Margarita 16:55

    Aš jau “prisiugdęs” pakankamai ir niekada nebepakisiu, tad diplomatija man nereikalinga, t.y. – esu laisvamanis. Tai man netrukdo pragaran siųsti švietimo reformatorius ir konformistus.

  24. va va

    Taciau… ar pragare tokiu reikia, kaip musu SMM sudmaliai? Idomu, ar jie pagerintu ar pablogintu pragara??? Ir kas pragarui yra naudingiau??? Nekenciu tokios fifty-fifty filosofijos… Visad gali issisukti.

  25. +++ > va va

    Kai numirsiu – keliausiu tiesiai į rojų, nes nuo rugsėjo 1-osios būsiu pragare čia,Žemėje. Kad gaučiau kur nors bent verdančią smalą maišyti… Iki pensijos toli, o aplink tuščia.

  26. `

    Mano žmona dirba Šiauliuose turizmo firmoj.
    Sako, pagrindinei keliautojai ir yra mokytojai. Sako, mums be jų visiškas galas. Labai populiarios egzotiškos šalys. Tai kaip čia išeina,tokie mes biedni, streikuojam,lipam ant kitų,bet esam prie pinigo.
    Gal kartais sąžinės reikia.

  27. >>> 20:16

    Ar Jūsų žmona nepasidomėjo, kuo dirba tų keliaujančių mokytojų vyrai? Mano žmona mokytoja irgi kasmet “kažkur” nuvažiuoja, nes aš dirbu. Ji “su savo pinigu” geriausiu atveju savaitėlę Lietuvoje vasarą prie jūros pabūtų.

  28. wow

    tik nereikia čia apie turtingus vyrus pliaukšt.. mūsų vienišosios, vaikus ir anūkus “išlaikančios”, mokytojos kasmet vyksta į keliones, kaip ir dauguma kitų, kurių vyrai tikrai neuždirba daugiua nei jos…

  29. zinute

    Paskaitykit ”Delfi” Estijos mokytojai ruosiasi masiniam streikui…Idomus pastebejimas visoje Estijoje tera 100 metodininku…kurie uzdirba daugiau, negu ju kolegos…O Lietuvoj ”priveise” ekspertu ko gero daugiau nei kelius simtus, o metodininku – kruvos, kas su administracija ”kvast, kvast” senai visi aprupinti…Cia jau tokia neteisybe kitu mokytoju atzvilgiu, kad nemiela net pagalvoti…nieko geriau ir daugiau nedirba, o alga zymiai didesne gauna…cia tai biudzeto lesu svaistymas grynas, ypac kai dabar pinigu trukumas…

  30. ---> wow 21:41

    “Nepaprastųjų paprastumas nelygus paprastųjų nepaprastumui”. Jūs save priskiriat prie dviejų pirmųjų ar prie dviejų paskutiniųjų žodžių? :)

  31. wow

    :D :D aš tame tarpe… kur vienodai uždirbam :D :D

  32. > wow 21:41

    Na ir pasakėta, wowočka! Esu kategoriškai prieš lygiavą, bet ir “žirklės” turi būti protingos. (Esu ne blondinė, bet klausimas “ne į temą”: gal žinote kokią nors valstybę šioje ašarų pakalnėje, kur skirtumas tarp mažiausiai ir daugiausiai uždirbančio žmogaus būtų lygus 350 kartams? Aš žinau – “šalis ta Lietuva vadinas”…).

  33. Straikeris

    Man žiauriai patiko straikas, bet jis jau “over”.Sėdi,nieko neveiki,gurkšnoji čaju,mokiniai lipa galvom,toks gražiai sulygintas ir labai netradiciškai kvapnus bardakas.
    Po tam dar du žurnaliūgos iš vietinio buvo atbėgę,tai truputį kaip tai pravėrėm jų suvokimo čakrą apie mūsų sunkumus.
    Kaip sakoma, biškį pity,kad straik jau is over.

    • Straikeriui

      Nu tu ir linksmų plaučių!!!!!!!!!!!!!
      Viskas tuom šičia ir pasakyta.

  34. straikeriui

    Gal esat baigęs jau sukapotą mokyklą ir gavot “diplomą” iš “Renkuosi mokyti”? Paskutinis sakinys – “super”!

  35. Margarita

    Nežinau, kokia to streiko organizacija buvo STRAIKERIO mokykloje, bet, kai praeitą kartą mes streikavom, buvo tokia tyla ir tvarka, kokios nebūna eilinėmis dienomis…

  36. HMMM

    Kolega iš gretimos mokyklos – profsąjungos pirmininkas V. Silvanavičius (Bružo PS)- “su parašu” streikavo savo nepagrindinėje darbovietėje, kur įsikūrusi Jurgelevičiaus PS, o savoje gimnazijoje nei vieno nepakvietė prisijungti… Ot tai cūdai užgavėnių :)

  37. wow

    cha cha cha :D ir kurioj vietoj to žmogaus orumas? Žemai nuslydo……………

  38. Gvardijos eilinis

    Streiko tema LTV buvo pakalbinti Vilniaus ir Kauno mokyklų direktoriai. Vilnietis įrodinėjo, kad mokytojams visai gerai (t.y. – kalbėjo apie atlyginimus), kaunietis sakė, kad streikininkai patys nežino, dėl ko streikuoja, tik “pinigai, pinigai, pinigai…”. Protingesnių pakalbinti gal nepavyko? Tiedu visai nesusipažinę su streikuojančiųjų reikalavimais, iš kauniečio net juokas paėmė: nesiorientuoja visai (jau garbaus amžiaus žmogus). Steponavičius irgi kalba tik apie pinigus, apsimeta, jog nežino tikros padėties rajonuose (o gal tikrai nežino?). Sukruto ministeris, o tai jau svarbu.

    Bet pažiūrėkim, kas darosi seime: ar sulauks ministrų kabinetas kadencijos pabaigos? Jei ne, tai Steponavičius paliks tikrai nekokį pėdsaką švietimo istorijoje, nes iki spalio dar galima kai ką patvarkyti žmoniškiau, pvz., atšaukti tvarką, kad kaimo mokyklose būtinai būtų dvi vienuoliktos klasės……

    • To Gvardijos eilinis

      Sulauks tas Steponavičius kadencijos pabaigos, nes alternatyvų jam niekas neturi, kito t.p. nėra, Bacys dar į Šiaulius važiuoti nenori,jam ir Vilniui gerai.
      Ir kas iš to, paklykavo porą šimtų mokyklų mokytojai, gimnazijos tyliai sėdėjo savo gūžtuose ir tuom viskas pasibaigė. Delfi, lietryčio skaitytojai komentuose tyčiojasi iš mokytojų, nes nesuprato, ko jie norėjo.
      Direktoriai tai tie atrodo tikrai debiliškai, jiems jau tikrai reikia muiliuko ir tuoj įlys į….
      Kvailių pozicija, nieko nežinau, nieko nesuprantu.

  39. ak

    Šios dienos Respublikoje yra gabėtinai neblogas interviu su Jesinu. Šiaip jau dauguma žiniasklaidos priemonių apsimeta, kad mokytojų nepastebi..

  40. Koment.

    “Dienos temoje” šįvakar Bacys pasirodė kaip tipiškas biurokratas. Jurgelevičius buvo konkretesnis ir net auksaburnio viceministro mintis ne kartą paneigė…

  41. ak'ui

    “Kurioje vietoje” yra Respublikos interviu su Jesinu?

  42. HMMM

    o man Jurgelevičius nepatiko – visi kvaili, nesupranta, ką skaito, negirdi, ką jis kalba ir t.t….

  43. Skaitytojas

    Radau Jesino straipsnį Respublikoje. Nieko geresnio iki šiol nebuvau skaičiusi. Išsamus su krūva argumentų,apimantis visas problemas ir jas paaiškinantis,kad ir ne mokytojas gali tai suprasti.
    Keisčiausia,kad tas straipsnis yra užsakytas ir už jį užmokėta.Apačioje tai pažymėta.
    Išeitų,kad mūsų nacionalinis mokytojų laikraštis tokio straipsnio nenorėjo spausdinti.Kaip reikėtų vertinti,kad Jesinas kreipėsi į respublikinį laikraštį.
    Jurgelevičiaus veblenimai apie viską ir apie nieką pasirodė kaip paprasto kaimo jurgio bekepurio.
    O tas mūsų Dialogas tai tikrai užsiima kiršinimu.
    Rytą visų šventvagiškai klausia: kaip jaučiatės streiko dieną? Patys primalė visko ir dar krizena.
    Žemaitija yra jėga ir nepavyks jokiems dialogams jos sumenkinti,kad ir kaip Dialogo redakcija benorėtų.
    Ką,jei jie tokie susirūpinę mokytojų padėtimi,negalėjo paskelbti šio straipsnio???????
    Bet ne, Jurgelevičius matyt nenorėjo.O Žemaitija tai šiandien parodė save.Tad būkim biedni,bet teisingi.Ir nemalkim čia spaudoj to purvo,menkindami tokius kaip Jesinas. Jums iki jo toli kaip iki Briukselio.

  44. L

    Sutinku su HMMM, Jurgelevičius atrodė niūriai.
    Jurgeleviius be Turonio tai kaip raudonviršis be kepurės,- tik supuvęs kotas. Savo nomuonės niekaip išlementi negali.Tokie tatai tie mūsų vedliai.

  45. -

    Jeigu aš teisingai suprantu,šito laikraščio propaguotas streikas nepavyko,nes streike dalyvavo mažai mokytojų iš kitų vietų išskyrus Žemaitijos regijoną.
    O žemaitija ir vėl pašoko ant bangos,nors iš jų visų tyčiojosi rodydami dantis.Dabar teks visiems pripažinti Jesino sugebėjimą burti,o ne skaldyti.
    Mokytojų kamb. šiandien padėta Jesino straipsnio kopija. Tiesa tikra-straipsnis kietas,bet kodėl jie Respublikoje buvo publikuotas,tikrai neaišku.Gal dėl to kad daugiau kas skaito iir pati visuomenė daugiau žinotų apie problemas mokyklose,nes visuomenė tikrai permažai tam parengta ir jie daug ko nežino nebent ką sako ministerija ir savivaldybės.

  46. Koment.

    Kiek žmonių Lietuvoje skaito Dialogą ir kiek Respubliką? Natūralu, kad straipsnis pasirodė Respublikoje, turinčioje daug didesnę skaitytojų auditoriją. Šis straipsnis labai trukdo ministerijai supriešinti visuomenę su mokytojais.

    • To... Koment.

      Taip tikrai sutinku,paburbuliavom savo sultyse,pasiriejom komentaruose ir burbulas išėjo:tėvams pasirodėm kaip durniai,kurie tik atlyginimo nori didesnio,kai visi gauna dar mažesnį.
      Seniūnijoj viena darbuotoja tiesiai man drėbė in akis:nepatinka,tai juk galit eiti kitur,o ne mūsų visų sąskaita reikalauti.
      Mums visiems reikia tokio Jesino, kuris ir žmonėms mokėtų paaiškinti esmingiausius dalykus.
      Žemaičiams šiuokart labiau pavyko nei suvalkiečiams ar kitiems regionams.Tai pavydim baltais siūlais žemaičiams.
      Str. PUIKUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  47. >>> to...Koment. 10:33

    Kaip surasti šį straipsnį Respublikoje? Kaažkodėl nerandu.

  48. ak

    niekas juk nesibaigė – dviejų valandų streikas tebuvo įspėjamasis. Jei darbdaviai nesudarys derybinių grupių ir nesiderės su streikuojančiais žemaičiais streikas vyks toliau. Bent jau žemaičiai procedūras puikiai žino. Beje ir visiems kitiems prisijungti dar nėra vėlu. Juk patys žinote, kad realus ir efektyvus neterminuotas streikas galimas tik artėjant egzaminams. D. Grybauskaitei priminčiau, kad ministerija turi derėtis su streikuojančių atstovais, o ne su tais, kurie nestreikuoja. Beje trys šimtai mokymo įstaigų išdrįsusių sustreikuoti – ganėtinai daug šioje bailių ir prisitaikėlių visuomenėje.

  49. Ne šiaulietis

    Kažkur skaičiau, kad Šiaulių savivaldybė daugiausia pasišovė taupyti mokyklų sąskaita, esą švietimui skiriama didžioji biudžeto dalis (prigimdė tie Šiaulių litwinai it kiti visokių, tai dabar mokyk juos :DD). Kažkodėl ten nerašė, kiek Šiaulių valdininkai išmėtė pinigų be reikalo ir įklimpo į begalines skolas.

  50. ak

    Beje žemaičiams derėtų pasveikinti Estijos mokytojus. Jie irgi streikuoja. Tad būkite kolegiški, bent telegramą nusiųskite. O “Dialogas” manau visai nesunkiai gali tą Jesino interviu pasiimti iš “Respublikos” arba net iš paties Jesino. Nemanau, kad pastarasis atsisakytų kalbėtis su “Dialogo” korespondentu. Aišku jei tas po to jo minčių neperdirbtų savaip.

  51. Steponavičiui

    Nebeužtvenksi upės bėgimo… Bet ponui nebe už kalnų ateis laikas dingti mokytojams iš akių.

    • Steponavičiui 10:57

      Steponavičius tai tik keleivis šioje politikoje… Kaip atėjo teip ir nueis… Kaip sakoma- tyliai.

      Bet su tokiais streikų organizatoriais ir ruporais ateityje reikia būti visiems atsargesniais.

      Dialogas šiuo metu gerokai [a......o] su savo spygavimais ir žmonių dezorganizavimu, klykiančiais pranešimais,kaip reikia streikuoti.

      Apgriebojo visus ir paliko kaip danų kiaulidėj smirdinčius.

      Šiaip tai tikrai Jesinui reikia imtis daugiau iniciatyvos ir rūpintis ne tik Žemaitija.

  52. >>> to...Koment. 10:33

    Straipnis vakar d. “Respublikoje”, antroje laikrascio dalyje, nedidele nuotrauka kampe, Jesino pavarde apacioje smulkiu sriftu, pavadinimas “…. kur as juos maciau, ar kazkaip pan”, desinioje laikrascio puseje visas psl.
    Uz ta str. tai tikriausiai apmoketa is savo ar kitu lesu, nes apacioje yra Uzs.Nr. kaip ir skelbimuose buna.
    Tai va, tas musu nacionalinis mokytoju sauklys tokio analitinio str. atspausdinti negalejo,kad dabar visu graibstytu “Respublikos” kopijas

  53. Steponavičiui- 10:57

    Steponavičius tai tik keleivis šioje politikoje… Kaip atėjo teip ir nueis… Kaip sakoma- tyliai.

    Bet su tokiais streikų organizatoriais ir ruporais ateityje reikia būti visiems atsargesniais.

    Dialogas šiuo metu gerokai [a......o] su savo spygavimais ir žmonių dezorganizavimu, klykiančiais pranešimais,kaip reikia streikuoti.

    Apgriebojo visus ir paliko kaip danų kiaulidėj smirdinčius.

    Šiaip tai tikrai Jesinui reikia imtis daugiau iniciatyvos ir rūpintis ne tik Žemaitija.

  54. ak

    Jesino interviu geras. O kad net Respublika nesiryžo jo spausdinti savo atsakomybę, o nulupo tūkstantėlį iš Žemaitijos skyriaus – tai liudija ir tam tikrą “Respublikos” apsidraudoimą bei baimę. Vis dėl to žemaičiai yra jėga. O Jesinas nieko nesirūpina – tiesiog visi nebijantys gali jungtis prie jo bei Žemaitijos mokytojų ir būti kartu.

    • to ak

      Nu tai taip, jau jeigu Respublikos kinkos drebeti pradejo, tai tam musiskiui butu visi varstai iskrite.
      Matai kaip kolega graziai gaunasi: mes kaip zuikiai uz krumo pries vilka. kol tasai nemato, mes ji galim erzinti. Kai tik tas dantis parodo-smaukst ir lekiam per pieva.
      Pakurstom, pakurstom, pakurstom ugnele, palojam prie Ministra nuo tolo, bet kiskos dreba, bet loti noris. Loti noris, bet bijom, bet lojam….
      Grazu, ne?

  55. ak

    Kas bijo tegul bijo – prie žemaičių kviečiu jungtis tuos, kurie nebijo – geriau jau tūkstantis priešų, nei vienas išdavikas draugas – tai sena žemaičių karių išmintis.

  56. Paulius

    Ar jums, ponai, neatrodo, kad Lietuvoje bręsta negeri dalykai?

    Steponavičius, kad ir kaip nebūtų keista, daugeliui mokyklų (ypač esančių periferijoje) yra beveidis, švietimą toliau trempia. Jei ne Žemaitijos mokytojai ir kai kurių rajonų merai – sėdėtų poste ir toliau postringautų, su Baciu (daugiau kalbančių ministerijoje nėra).

    Ar negali būti taip, kad Daukanto aikštėje šiandien kai kas prasidėjo?

  57. Žemaičiams

    patarčiau nepamiršt, kol jūs kėlėt reikalavimus direktoriams Audrius pakėlė visą šakos streiką, todėl čia mažiau rodykit save, jei jau nemokat pripažint faktų

  58. ak

    Gerai tas Audrius padarė – aišku reikia streikuoti visiems. Jeigu jau pasiryžome, turime kalbėti laisvai, drąsiai ir suprantamai. Tik kur yra tie Audriaus streikininkai? Gal tie patys žemaičiai? O dėl direktorių – tai labai protingas pasirinkimas, mat anie streikuojantiems nieko negalės atsakyti, net jei ir sudarys derybines grupes. Ir vilkinti iki begalybės negalės. Tad daug lengviau bus pereiti prie antrojo etapo ir aukštesnio lygio darbdavių bei rimtesnio streiko. Kągi – dviejų valandų įspėjamasis streikas parodė, kad dauguma lietuvių yra užuiti ir gyvena tamsoje. Siūlyčiau jiems imti pavyzdį iš žemaičių ir vėliau aktyviai dalyvauti jau trijų dienų įspėjamajame streike…

  59. KOLEGA

    būkit geri parašykite to straipsnio “Respublikoje” ( 02 – 21 dieną)tikslų pavadinimą. Niekur jo nerandu. Juk čia rašėte, kad pasidėję esate mokytojų kambaryje straipsnio kopijas. Ačiū

  60. Pritariu KOLEGAI 04:37

    Kas turit tą straipsnį (Jesino Respublikoje), nukopinkit ir įmeskit čionai, juk nekainuos…

  61. Zemaitis

    Jeigu sitas laikraštis atsisakė atspausdinti Jesino straipsnį kai pats agitavo užu streiką ir jei Jesinui teko sumoketi kitam laikraščiui,kad parodyti tikrąjį švietimo veidą, tai jau yra skandalas ir tikri žemaičiai turėtų pareikšti į tai savo požiurį.
    Jis ne pedagogų, o ministerijos laikraštis tatai išeitų. Įdomu, kaip į visą tą reikalą žiūri pats Jesinas?

  62. -*-

    Iki Jesino tam Audreliui toli kaip iki planetos kuri vadinasi Mėnulis.
    Matėsi kaip tas Audrius “pakėlė visą šakos profsąjungą”. Per Užgavėnes puikiai tai matėsi.
    Tai nereikia čia tų leliavimų ponui Audriui.

  63. Žemaičiams

    dėl Audriaus. na ir kas kad pastreikavote ten keliuose rajonuose. Audriaus pakelti žmonės padarė darbą visoje Lietuvoje. Kokį penkiolikoje rajonų, prie jūsų septynių. Todėl Jesiną, kuris tik parėkaut, bet galvot memoka, galit pasilaikyt sau

  64. Ragana

    Mūsų Audrius pasiprašė pas Prezidentę paplepėti.
    Kaži ar jūsų Jesinas taip pat prašysis ten?

  65. ak

    Būtų geriau, kad užuot aiškinęsi kuris didesnis, abu lyderiai dirbtų kartu, o jau paskui mokytojai jų darbus įvertintų. Deja, čia Lietuva… Ir pas prezidentę būtų gerai abiem užeiti.

    • To ak

      Mūsų Audriui arčiau iki Prezidentūros,jis tekinas nuliuoksės, o jūsų Jesinas turės traukiniu berods važiuoti. Tai kol atvažiuos,žiū jau Prezidentūros durys uždarytos :) :)

Rašyti komentarą

TINKLARAŠČIŲ SRAUTAS
Pasiūlyti tinklaraštį
Elena Tervidytė - žurnalistė, fotografė, dekabristė

APKLAUSA

  • Jei Jūsų darbo sutartis būtų terminuota, kokia tikimybė, kad suėjus terminui ji būtų nepratęsta?

    Ieškau duomenų ... Ieškau duomenų ...
REKLAMA
maketuotojas Bbaldai300x250 fb-konkursas

MULTIMEDIJA

REKLAMA
Žaislai, sporto prekės, laisvalaikis LGMA-logo2 MokytojoDarbas.lt vadovu-asociacija300x100 Lyderių laikas

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/tervidyte/domains/dialogas.com/public_html/wp-content/themes/dialogas/header.php:10) in /home/tervidyte/domains/dialogas.com/public_html/wp-content/themes/dialogas/index.php on line 22

Warning: include_once(/home/tervidyte/domains/dialogas.com/public_html/pdf-prenumerata/backgroundExecution.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/tervidyte/domains/dialogas.com/public_html/wp-content/themes/dialogas/index.php on line 25

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '/home/tervidyte/domains/dialogas.com/public_html/pdf-prenumerata/backgroundExecution.php' for inclusion (include_path='.:/home/tervidyte/domains/dialogas.com/pear/PEAR') in /home/tervidyte/domains/dialogas.com/public_html/wp-content/themes/dialogas/index.php on line 25

Warning: include_once(/home/tervidyte/domains/dialogas.com/public_html/pdf-prenumerata/trigger_send.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/tervidyte/domains/dialogas.com/public_html/wp-content/themes/dialogas/index.php on line 26

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '/home/tervidyte/domains/dialogas.com/public_html/pdf-prenumerata/trigger_send.php' for inclusion (include_path='.:/home/tervidyte/domains/dialogas.com/pear/PEAR') in /home/tervidyte/domains/dialogas.com/public_html/wp-content/themes/dialogas/index.php on line 26